18 augusti 2011

Underlägg i trä från Par Courrier

Ett socialt arv från min uppväxt är att alltid, ständigt och jämt, ha något under glas och koppar. Bordsytorna kan ju ta skada annars. Jag brukar vara fånigt noga med just detta och mitt vardagsrumsbord är så himla känsligt för...ja allt i princip. Vatten, värme, you name it. Jag har hittills haft ett gäng jättefina klarröda underlägg i filt som nu har lämnat röda märken på det vita bordets känsliga yta. De åkte i soptunnan. Istället hittade jag dom här fina underläggen på parcourrier.com. Kika gärna runt i deras webshop som är sprängfylld med massor med fina inredningsdetaljer.



Sedan en tid tillbaka har dom även en butik på Karlbergsgatan i Stockholm som är väl värd ett besök. Bilderna nedan är lånade från Par Courrier's webbplats.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...